Latest Entry: History:
哀怒也月2:緊急附件

剛巧看到有人 post 出大場女神關於 DeathNote 的訪問,她說「L死」是其中一個選項,從故事之初就決定要在第一部裏讓L和月的戰鬥有所結論(我不要啊!!!),而到L逮了海砂,從新檢討選項後,流着眼淚做現在這個決定……
 混帳混帳太混帳喇!!!我不要這樣啊~~~
 L未死的,絕對未死的!
  ↓↓↓激動下改用粵語 
 唔好話我知果兩個花靚 KEN (M&N) 可以有咩作為啊!我唔信啊~!
 就算真我都唔要、唔想、唔愛、唔畀!!!!
 係呢個世界上(握拳),能夠拉小月嘅、可以阻止佢嘅、令佢知錯嘅,只有L寶寶一個啊~~~~~只有佢一個!!!嗚哇~~~~~我唔制啊我唔制啊我絕對唔制啊!!!大場女神,你欺騙所有鍾意L寶寶嘅讀者可憐可愛嘅感情!!!唔准咁樣啊~~~~~(典典典)
 Sirius 死我都無動於衷,但係呢個唔好死啊~~~求下你啦,大場女神你手下留情,畀佢翻生啦~~~我唔制啊~~~我要燒左 Jump 編輯部,我要將集英社打成炮灰!!!好過份啊~~~~~~~~~~!!!(哭奔)

Powered by Blogger

Design by Kageya, © 2004; powered by Blogger.com